10 oktober, 2008

10 miljoner på banken och 28cm i byxorna

En man kommer in på sin stamrestaurang och blir snabbt hänvisad till sitt vanliga bord. Han ser då en vacker sexig blondin 2 bord bort, som också är ensam. Han ber då kyparen skicka över husets dyraste champagne, men istället för att låta servitören öppna flaskan låter hon den vara och ger kyparen en lapp. Lappen lämnas till vår man och den lyder: "Om jag ska acceptera champagnen från dig förväntar jag mig att du har en Mercedes i garaget, 10 miljoner på banken och 18cm i byxorna." Mannen skickar då tillbaka en lapp med följande text: "Kära fröken! I mitt garage står en Ferrari F40, jag är god för 90 miljoner, men inte ens du är läcker nog för att jag ska kapa kuken 10cm! Så skicka tillbaka flaskan!"

3 kommentarer:

ShawnPierre sa...

haha. bizzarum

Anonym sa...

tack för att fick mej att as garva , behövde det efter min mormors död. en sörjande .

Anonym sa...

XD ahahahaahha